środa, 28 grudnia 2011

Kylie Minogue - 'Confide in Me' HQ






Jaki jestem taki jaki ty chcesz chcesz mogę być kim chcesz.

mogę być wojownikiem co chce zjeść twe serce ,mogę być twoim panem , mogę być twoim szczęściemm ,mogę być twoim sojusznikiem przewodnikiem po świecie , mogę być twoją zabawką mogę być twoim służącym , zabiorę wszystkie twoje problemy



Zaufaj mi*

Stoję w oddali
Obserwuję z daleka
Czy powinienem zaoferować moje wsparcie
Czy powinno mieć znaczenie to kim jesteś

Miłość rani nas wszystkich
I wszyscy mamy swój krzyż do dźwigania
Ale w imię zrozumienia
Powinniśmy się teraz dzielić problemami

Zaufaj mi, Zaufaj mi

Potrafię dochować tajemnicy
I wyrzucić klucz
Ale czasami wyzwolenie
Oznacza uwolnienie naszych dzieci

Miłość rani nas wszystkich
I wszyscy mamy swój krzyż do dźwigania
Ale w imię zrozumienia
Powinniśmy się teraz dzielić problemami

Zaufaj mi, Zaufaj mi
Zaufaj mi, Zaufaj mi

Wbić lub wkręcić, wybór jest twój
Trafić lub chybić, co moje to i twoje
Wbić lub wkręcić, wybór jest twój
Trafić lub chybić, co moje to i twoje

Miłość rani nas wszystkich
I wszyscy mamy swój krzyż do dźwigania
Ale w imię zrozumienia
Powinniśmy się teraz dzielić problemami

Zaufaj mi, Zaufaj mi
Zaufaj mi, Zaufaj mi


* confide in sb
"pokładać zaufanie w kimś"
albo
"zwierzyć się komuś"
nie wiem co tu bardziej pasuje....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz