poniedziałek, 30 stycznia 2012

Reamonn Supergirl






Jaka miała by być moja Super Dziewczyna

Powinna być moim odbiciem lubić to co ja czy być otwarta na życie ciekawska wszystkiego i do wszystkiego podchodzić z szacunkiem.

A tu jeszcze teledysk o tym jaka powinna być moja super dziewczyna Blade Loki - Dziewczyny nie chcą płakać





Możesz stwierdzić po sposobie w jaki chodzi, że jest moją dziewczyną
Mozesz stwierdzić po sposobie w jaki mówi, że rządzi światem
Możesz dojrzeć w jej oczach, że nikt nie może jej uwiązać
Ona jest moją dziewczyną, moją superdziewczyną,

Wtedy ona powiedziała: Jest w porządku, zgubiłam się na drodze
ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny nie płaczą.
I powiedziała: Wszystko wporządku, wróciłam później do domu ostatniej nocy
Ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają.

A następnie powiedziała, że nic nie może pójść źle
Kiedy jesteś zakochany, co może pójść nie tak?
A później się śmiała, i noc zamieniła się w dzień
Odpychając daleko jej lęki.

Wtedy ona powiedziała: Jest w porządku, zgubiłam się na drodze
ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny nie płaczą.
A następnie powiedziała: Wszystko w porządku, wróciłam później do domu ostatniej nocy
Ale jestem superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają.

Następnie wykrzyczała mi tekst, mówiąc mi, że nie ma już więcej czasu
Ponieważ jest superdziewczyną, a superdziewczyny się nie ukrywają.
I poźniej wykrzyczała mi w twarz ze opuszcza, opuszcza to miejsce
Ponieważ jest superdziewczyną, a superdziewczyny po prostu latają

Tak, ona jest superdziewczyną, superdziewczyną
jest siejącym ziarnem, płonącym drzewem
jest siejącym ziarnem, płonącym drzewem
Tak jest superdziewczyną, superdziewczyną
Superdziewczyną, moją superdziewczyną.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz