środa, 28 grudnia 2011

Super star by Roller girl



Wierze w ciebie nim przyjdzie czas pojawisz się na raz na dwa będziesz moja a na trzy będziesz moją żoną.

Chcesz zagrać ze mną ?????







Ty, TY jesteś moją SUpergwazdą

Raz,Dwa,Trzy
Jesteś dla mnie jedyny
Dwa, Trzy,Cztery
Zróbmy to na podłodze
Trzy, Cztery, Pięć
Jesteś jedyny w moim życiu
Pięć, Sześć, Siedem
Sprawiasz, że czuję się jakbym była w niebie

Ty, Ty jesteś moją SUpergwazdą
Chcesz zostać ze mną
Jak kwiatek i pszczółka
Szepczesz do mnie
oh skarbie, oh skarbie, skrabie oh oh

Raz, Dwa, Trzy
Chccesz ze mną zagrać?
Dwa, Trzy, Cztery
Mogę Cię kochać na podłodze?
Trzy, Cztery, Pięć
Chcę być twoją żoną
Pięć, Sześć, Siedem
Chce Cię p*****ąć od siedem do jedenaście

Ty, Ty jesteś moją SUpergwazdą
Chcesz zostać ze mną
Jak kwiatek i pszczółka
Szepczesz do mnie
oh skarbie, oh skarbie, skrabie oh oh

Ty, Ty jesteś moją SUpergwazdą
Chcesz zostać ze mną
Jak kwiatek i pszczółka
Szepczesz do mnie
oh skarbie, oh skarbie, skrabie oh oh

Oh skarbie, oh skarbie
oh skarbie, oh skarbie
oh skarbie, oh skarbie, skarbie oh oh

Mmmmmmmmmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmmmmmmmmm

Ty, Ty jesteś moją SUpergwazdą
Chcesz zostać ze mną
Jak kwaitek i pszczółka
Szepczesz do mnie
oh skarbie, oh skarbie, skrabie oh oh

Chcesz zostać ze mną
Jak kwiatek i pszczółka
Szepczesz do mnie
oh skarbie, oh skarbie, skrabie oh oh

Oh skarbie, oh skarbie, skarbie oh oh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz