czwartek, 28 lutego 2013

Depeche Mode - Enjoy The Silence







Nie lubię gadać długo i bez sensu.
Nie lubię gadać jeśli do niczego nie prowadzi.
W ogóle gadanie strasznie mnie męczy.






Lubie za to jak ktoś idzie na spotkanie to ma świadomość tego że może zostać zaproszony do domu lub hotelu i przydało by się ubrać
w koronkową bieliznę wiec nie zawracaj mi lub komuś głowy jeśli nie jesteś gotowa na spotkanie bo marnujesz komuś czas.


Słowa są jak przemoc,
Przerywają ciszę,
Sieją zamęt
W moim małym świecie
Zadają mi ból,
Przeszywają mnie na wskroś
Czy ty tego nie pojmujesz,
Moja mała dziewczynko

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są zbędne,
Mogą tylko zaszkodzić

Przysięgi są składane
Po to, by je złamać
Uczucia są silne;
Słowa trywialne
Przyjemność zostaje,
Podobnie jak ból
Słowa nie mają znaczenia-
Zapomina się je

Wszystko czego kiedykolwiek pragnąłem
Wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałem
Jest tutaj, w moich ramionach
Słowa są zbędne,
Mogą tylko zaszkodzić

Delektuj się ciszą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz